maandag 16 juli 2012

What to do?

Hi!

Zelf ben ik echt een fan van quotes. Je kent het wel, van die kleine zinnetjes die je soms zo ontzettend kunnen opvrolijken. Ik kan er zelf in ieder geval heel erg blij van worden. Want het leven is nou eenmaal soms niet zo makkelijk en zelfvertrouwen heb je soms niet zomaar ineens. Dat moet je opbouwen, en daar ben ik zelf ook nog hard mee bezig.








Waar ik heel veel van hou zijn mooie plaatjes met mooie uitspraken. Ze zijn niet allemaal even mooi en lang en inspirerend.. maar ze kunnen net als sommige liedjes een soort impact hebben. Of een soort van steuntje in de rug, dat je moet lachen, je niet moet schamen, of
het gewoon moet doen.


Natuurlijk mag er wel eens drama zijn, en mag je zeuren, en mag je lui zijn. Je moet niet te streng voor  jezelf zijn, wat nog al veel voorkomt bij vrouwen. Ook bij mannen bytheway. Maar het leven gaat door, doe waar je gelukkig van word, gooi je masker af en wees wie je bent, en accepteer jezelf vooral, want je bent perfect, iedereen is dat. Het klinkt zó makkelijk allemaal en dat besef ik me heel erg goed. Maar het is wel de realiteit. DOEN.


^ Ja, het is waar, je bent het waard. En je kan alles doen wat je wilt. Het maakt niet uit wat anderen zeggen, want het is jouw leven, en jij bent mooi op je eigen manier.

Even een serieuze post. Wat vinden jullie van mijn blog? Tips?

Byee! X


3 opmerkingen:

Love to get a comment!