zondag 22 juli 2012

Leuk..

Ja, rare titel, ik begrijp je. Maar.. het leek me leuk een artikel op mijn blog te zetten over leuke dingen. Gewoon willekeurig 5 leuke dingen waar ikzelf heel erg blij van word. En jij misschien ook wel. Het zijn kleine dingen, maar door kleine dingen kan mijn humeur soms toch heel erg veranderen.


Ten eerste: inspirerende en mooie foto's. Foto's van natuurgebieden die vanuit een heel mooi perspectief zijn genomen. Of simpelweg een foto van iets schattigs, of van een mooi bloemetje. Of van een persoon dat op een bepaalde manier staat of kijkt. Gewoon, mooie foto's. Gelijk al als ik een foto zie weet ik of ik hem mooi vind of niet. En niet altijd zozeer in de zin van, goh, wat een mooie foto, maar als er een betekenis achterzit vind ik hem nog mooier. Zelf fotografeer ik ook graag. Het gaat steeds beter, maar ik spaar nog echt voor een betere camera. Misschien komt er binnenkort nog een artikel met allemaal mooie fotootjes.


















Lekker ruikende dingen. Die vind ik ook leuk. Denk hierbij vooral aan geurkaarsen en luchtjes. Ze maken me blij en ik kan wel de hele dag aan lekkere dingen ruiken.

Schrijven is iets waar ik echt absoluut nooit niet zonder zal kunnen. Verhalen schrijven voornamelijk. En bloggen, maar ook dichten. Of gewoon willekeurige onzin teksten schrijven waarin ik woedde kwijt kan, of verdriet, of geluk. Het helpt me echt om te 'leven.'



Het weer. Op sommige momenten. Meeste niet hoor, maar goed. Dit lijkt misschien een heel vaag 'leuk iets.' Maar denk aan de eerste zonnenschijn na een lange koude winter. Op mooie vallende blaadjes, zodat het buiten helemaal rood en kaneel-achtig is in de herfst. Ik vind het gewoon zo mooi en ik voel me op dat moment even heel gelukkig, terwijl ik een vrij negatief persoon ben helaas. En in de winter een paar mooie sneeuwvlokjes terwijl je zelf gezellig binnen zit, een film te kijken. Ik hou trouwens ook van films, god ik hou van teveel..

En al weer de laatste. Shoppen! Het zou niet in dit rijtje thuis horen omdat het, ja, moeilijk uit te leggen. Maar het is iets met spullen en in een ander land hebben ze geen spullen. En leuke kleding en alles, maar goed. Het geeft gewoon zo'n feel-good stofje af lijkt het. Me like!

Eigelijk vind ik heel veel dingen leuk. Maar ook heel veel dingen niet. Teveel om op te noemen allemaal, haha.

Wat vind jij leuk?



2 opmerkingen:

  1. Ik ben het eens met al deze genoemde dingen die je leuk vindt! Echt, ik kan ook soms van de meest gekke of kleine dingen vrolijk worden.
    Leuke post, leuk geschreven jennifer :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1) Jouw superlieve comments op mijn blog!
    2) Jouw blog
    3) Een hele speciale jongen...
    4) MIJZELF :D (Ik ben opeens erg blij met mijzelf)
    5) Mode mode mode mode mode mode
    6) Kunst (vooral die gekke sieraden)
    7) Lady Gaga, Marina and the Diamonds en Lana Del Rey

    En voordat jouw hele comment-bar volstaat zal ik de lijst maar afkappen..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Love to get a comment!